7+1 ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΟΥ!

7+1 εφαρμογές προπόνησης για το κινητό σου!


Υπάρχουν άνθρωποι που για να κάνουν κάτι, χρειάζονται κίνητρο, έναν καλό λόγο, έναν στόχο. Ένας από αυτούς είμαι κι εγώ.
Όταν πρωτοξεκίνησα το τρέξιμο πριν από 4 χρόνια, έψαχνα μανιωδώς για μουσική που να ταιριάζει με το τέμπο μου, ικανή να μου δώσει την απαραίτητη στιγμή στον δικό μου αγώνα και άθλο, την αναγκαία ώθηση για να συνεχίσω. Με τον καιρό, εντόπισα και κάποιες εφαρμογές που ενώ έτρεχα, με ενημέρωναν για την ταχύτητα μου ανά χιλιόμετρο, αλλά το πιο σημαντικό για μένα, πόση απόσταση μου απομένει ακόμα για να τελειώσει το μαρτύριο μου... (ως "προπόνηση" μετονομάστηκε στο λεξιλόγιο μου μετά από 3 μήνες, σχεδόν, καθημερινού τρεξίματος...)






Από τότε είμαι πιστή σε μια και μόνο εφαρμογή, η οποία, ευλαβικά θα έλεγα, έχει καταγράψει το κάθε μου χιλιόμετρο επί τροχάδην, αλλά και το κάθε μέρος που έχω τρέξει. Κι όταν λέω έχει καταγράψει, εννοώ ότι κάθε φορά εκτός από την καταγεγραμένη πορεία μου στον χάρτη, έχει ώρα εκκίνησης και ώρα λήξης, θερμοκρασία, διαφορά υψόμετρου ανά χλμ., ταχύτητα και ρυθμό ανά χλμ., αλλά και συνολικές θερμίδες που έκαψα... Καθόλου κακό λοιπόν.... Αυτή η εφαρμογή λοιπόν, λέγεται runtastic. 

Έκτοτε οι εφαρμογές καταγραφής προπόνησης, όπως θα μπορούσαμε να τις βαφτίσουμε, έχουν πολλαπλασιαστεί και καταγράφουν όχι μόνο το τρέξιμο, αλλά και πολλές άλλες αθλητικές δραστηριότητες, όπως πχ. ποδήλατο, περπάτημα κλπ.

Μεγάλο ενδιαφέρον, όμως, παρουσιάζουν και οι εφαρμογές "personal trainer", όπως τις ονομάζω εγώ τουλάχιστον, οι οποίες είναι ό,τι υποδηλώνει το όνομά τους. Ο προσωπικός σου γυμναστής. Με εικόνες και με βίντεο, μπορείς να γυμναστείς οπουδήποτε και όποτε εσύ επιθυμείς για όσο ελεύθερο χρόνο έχεις, ακόμα και στην άνεση του σπιτιού σου... 

Το Ζήσε Φυσικά! 'έχει φτιάξει μια λίστα από δοκιμασμένες εφαρμογές για κινητά με λειτουργικό android ή/και ios που δεν θα σε απογοητεύσουν. Θα σου δώσουν το απαραίτητο κίνητρο για να γυμναστείς ανέξοδα και παντού, αλλά το πιο σημαντικό....
δεν θα έχεις δικαιολογία πια όταν έρθει η ώρα της προπόνησης! :)

7+1 fitness apps

ΤΑ ΠΙΟ ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ